Grafika CG 3D

Assety do gier i aplikacji VR, rendery oraz wizualizacje produktowe.

Portfolio 3D

Michał Mularczyk – 3D Artist

Poznaj moje kompetencje w dziedzinie grafiki 3D

Modelowanie 3D

Ukończyłem dziesiątki kursów w dziedzinie modelowania zarówno „high-poly” jak i „low-poly”, dzięki czemu jestem w stanie przygotować siatkę modelu 3D idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb.

Teksturowanie

Czysty model 3D nie prezentuje się tak okazale jak model z teksturami.
Korzystając z wiodącego oprogramowania mogę sprawić, że Twoje modele po nałożeniu tekstur będą wyglądać świetnie i na klasycznych renderach i podczas prezentacji modelu w czasie rzeczywistym.

Renderowanie

Posiadając gotowe modele 3D z nałożonymi teksturami można zająć się ich cyfrowym oświetleniem i przygotowaniem do końcowego renderingu w wysokiej rozdzielczości. Dzięki temu Twoje produkty i assety 3D będą zaprezentowane w najlepszy możliwy sposób .

Digital sculpting

Oferuję również usługi w zakresie cyfrowego rzeźbienia w programie ZBrush, który pozwala osiągać jeszcze lepsze efekty podczas przygotowywania modeli o organicznej charakterystyce.

Fotogrametria

Kiedy brakuje czasu na cały proces tworzenia assetów 3D lub gdy rzeczywiste odwzorowanie modelu ma najwyższy priorytet – z pomogą przychodzi fotogrametria. Dzięki fotogrametrii dokładnie obfotografowany obiekt można zmienić w gotowy model 3D!

Obniżanie gęstości siatki

Tak zwany “Remeshing” to zmiana dokładnej, gęstej siatki modelu 3D na jej lekką, prostszą w edytowaniu wersję. Remeshing idzie w parze z tzw. “wypiekaniem tekstur”, które z kolei ma zapewnić jak najwierniejsze odwzorowanie wyglądu pierwotnego modelu pomimo obniżenia gęstości siatki.

Oprogramowanie produkcyjne

Korzystam z wiodących programów do tworzenia grafiki 3D

Zakres usług Grafiki CG 3D

Zapoznaj się z poszczególnymi etapami pracy w grafice 3D

Start od podstaw

Modelowanie 3D

Grafika 3D otacza nas na każdym kroku. Zapewnia znacznie większe możliwości niż fotografia czy klasyczna grafika komputerowa, od możliwości swobodnego manipulowania cyfrowymi obiektami, po rendery w niesamowicie wysokich rozdzielczościach. Ale to wszystko zacząć się musi od samego początku – czyli od prostych figur geometrycznych, z których po czasie powstają pożądane kształty.

Cyfrowe rzeźbienie

Digital sculpting

Program ZBrush jest potężnym narzędziem do tworzenia modeli 3D metodą organicznego rzeźbienia. Idealnie nadaje się do modelowania różnego rodzaju postaci czy stworzeń, lecz równie dobrze sprawdza się przy wykańczaniu modeli tzw. “hard-surface” (czyli stworzonych z elementów mechanicznych/twardych powierzchni).

Material authoring

Tworzenie tekstur

Pakiet profesjonalnego oprogramowania (Substance Designer, ZBrush, Agisoft Metashape, Photoshop) pozwala mi tworzyć tekstury zarówno proceduralne jak i oparte na modelach Hi-Poly czy fotogrametrii.

Cyfrowe malowanie obiektów

Teksturowanie modeli

Po przygotowaniu biblioteki materiałów, powierzchni i kolorów przychodzi czas na “ubranie” modelu w te materiały. Nanoszenie tekstur jest pracochłonnym procesem, który wymaga dodatkowo przygotowania tzw. map UV pozwalających na dokładne dopasowanie dwuwymiarowych obrazów do trójwymiarowej siatki modelu.

Modele ze zdjęć

Fotogrametria

Fotogrametria ułatwia przeniesienie do świata 3D nawet niezwykle skomplikowanych obiektów, które w przypadku klasycznego modelowania wymagałyby ogromnych nakładów zarówno czasu jak i pracy.

Cyfrowe malowanie obiektów

Post processing

Post-processing umożliwia uzyskanie jeszcze bardziej imponujących efektów. Dzięki niemu końcowy render obiektów 3D może wyglądać zupełnie jak zdjęcie rzeczywistych przedmiotów.
Zależnie od potrzeb post-processing można również wykorzystać do dodania renderowi efektu “wow”.

Zakres usług Grafiki CG 3D

Zapoznaj się z poszczególnymi etapami pracy w grafice 3D

Start od podstaw

Modelowanie 3D

Grafika 3D otacza nas na każdym kroku. Zapewnia znacznie większe możliwości niż fotografia czy klasyczna grafika komputerowa, od możliwości swobodnego manipulowania cyfrowymi obiektami, po rendery w niesamowicie wysokich rozdzielczościach. Ale to wszystko zacząć się musi od samego początku – czyli od prostych figur geometrycznych, z których po czasie powstają pożądane kształty.

Cyfrowe rzeźbienie

Digital sculpting

Program ZBrush jest potężnym narzędziem do tworzenia modeli 3D metodą organicznego rzeźbienia. Idealnie nadaje się do modelowania różnego rodzaju postaci czy stworzeń, lecz równie dobrze sprawdza się przy wykańczaniu modeli tzw. “hard-surface” (czyli stworzonych z elementów mechanicznych/twardych powierzchni).

Material authoring

Tworzenie tekstur

Pakiet profesjonalnego oprogramowania (Substance Designer, ZBrush, Agisoft Metashape, Photoshop) pozwala mi tworzyć tekstury zarówno proceduralne jak i oparte na modelach Hi-Poly czy fotogrametrii.

Cyfrowe malowanie obiektów

Teksturowanie modeli

Po przygotowaniu biblioteki materiałów, powierzchni i kolorów przychodzi czas na “ubranie” modelu w te materiały. Nanoszenie tekstur jest pracochłonnym procesem, który wymaga dodatkowo przygotowania tzw. map UV pozwalających na dokładne dopasowanie dwuwymiarowych obrazów do trójwymiarowej siatki modelu.

Modele ze zdjęć

Fotogrametria

Fotogrametria ułatwia przeniesienie do świata 3D nawet niezwykle skomplikowanych obiektów, które w przypadku klasycznego modelowania wymagałyby ogromnych nakładów zarówno czasu jak i pracy.

Cyfrowe malowanie obiektów

Post processing

Post-processing umożliwia uzyskanie jeszcze bardziej imponujących efektów. Dzięki niemu końcowy render obiektów 3D może wyglądać zupełnie jak zdjęcie rzeczywistych przedmiotów.
Zależnie od potrzeb post-processing można również wykorzystać do dodania renderowi efektu “wow”.