Michał Mularczyk – 3D Artist
Poznaj moje kompetencje w dziedzinie grafiki 3D
Modelowanie 3D
Ukończyłem dziesiątki kursów w dziedzinie modelowania zarówno „high-poly” jak i „low-poly”, dzięki czemu jestem w stanie przygotować siatkę modelu 3D idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb.
Teksturowanie
Czysty model 3D nie prezentuje się tak okazale jak model z teksturami.
Korzystając z wiodącego oprogramowania mogę sprawić, że Twoje modele po nałożeniu tekstur będą wyglądać świetnie i na klasycznych renderach i podczas prezentacji modelu w czasie rzeczywistym.
Renderowanie
Posiadając gotowe modele 3D z nałożonymi teksturami można zająć się ich cyfrowym oświetleniem i przygotowaniem do końcowego renderingu w wysokiej rozdzielczości. Dzięki temu Twoje produkty i assety 3D będą zaprezentowane w najlepszy możliwy sposób .
Digital sculpting
Oferuję również usługi w zakresie cyfrowego rzeźbienia w programie ZBrush, który pozwala osiągać jeszcze lepsze efekty podczas przygotowywania modeli o organicznej charakterystyce.
Fotogrametria
Kiedy brakuje czasu na cały proces tworzenia assetów 3D lub gdy rzeczywiste odwzorowanie modelu ma najwyższy priorytet – z pomogą przychodzi fotogrametria. Dzięki fotogrametrii dokładnie obfotografowany obiekt można zmienić w gotowy model 3D!
Obniżanie gęstości siatki
Tak zwany “Remeshing” to zmiana dokładnej, gęstej siatki modelu 3D na jej lekką, prostszą w edytowaniu wersję. Remeshing idzie w parze z tzw. “wypiekaniem tekstur”, które z kolei ma zapewnić jak najwierniejsze odwzorowanie wyglądu pierwotnego modelu pomimo obniżenia gęstości siatki.
Oprogramowanie produkcyjne
Korzystam z wiodących programów do tworzenia grafiki 3D






Zakres usług Grafiki CG 3D
Zapoznaj się z poszczególnymi etapami pracy w grafice 3D

Start od podstaw
Modelowanie 3D

Grafika 3D otacza nas na każdym kroku. Zapewnia znacznie większe możliwości niż fotografia czy klasyczna grafika komputerowa, od możliwości swobodnego manipulowania cyfrowymi obiektami, po rendery w niesamowicie wysokich rozdzielczościach. Ale to wszystko zacząć się musi od samego początku – czyli od prostych figur geometrycznych, z których po czasie powstają pożądane kształty.
Cyfrowe rzeźbienie
Digital sculpting

Program ZBrush jest potężnym narzędziem do tworzenia modeli 3D metodą organicznego rzeźbienia. Idealnie nadaje się do modelowania różnego rodzaju postaci czy stworzeń, lecz równie dobrze sprawdza się przy wykańczaniu modeli tzw. “hard-surface” (czyli stworzonych z elementów mechanicznych/twardych powierzchni).


Material authoring
Tworzenie tekstur

Cyfrowe malowanie obiektów
Teksturowanie modeli

Po przygotowaniu biblioteki materiałów, powierzchni i kolorów przychodzi czas na “ubranie” modelu w te materiały. Nanoszenie tekstur jest pracochłonnym procesem, który wymaga dodatkowo przygotowania tzw. map UV pozwalających na dokładne dopasowanie dwuwymiarowych obrazów do trójwymiarowej siatki modelu.


Modele ze zdjęć
Fotogrametria

Fotogrametria ułatwia przeniesienie do świata 3D nawet niezwykle skomplikowanych obiektów, które w przypadku klasycznego modelowania wymagałyby ogromnych nakładów zarówno czasu jak i pracy.
Graficzna obróbka renderów
Post processing

Zależnie od potrzeb post-processing można również wykorzystać do dodania renderowi efektu “wow”.

Zakres usług Grafiki CG 3D
Zapoznaj się z poszczególnymi etapami pracy w grafice 3D

Start od podstaw
Modelowanie 3D

Grafika 3D otacza nas na każdym kroku. Zapewnia znacznie większe możliwości niż fotografia czy klasyczna grafika komputerowa, od możliwości swobodnego manipulowania cyfrowymi obiektami, po rendery w niesamowicie wysokich rozdzielczościach. Ale to wszystko zacząć się musi od samego początku – czyli od prostych figur geometrycznych, z których po czasie powstają pożądane kształty.

Cyfrowe rzeźbienie
Digital sculpting

Program ZBrush jest potężnym narzędziem do tworzenia modeli 3D metodą organicznego rzeźbienia. Idealnie nadaje się do modelowania różnego rodzaju postaci czy stworzeń, lecz równie dobrze sprawdza się przy wykańczaniu modeli tzw. “hard-surface” (czyli stworzonych z elementów mechanicznych/twardych powierzchni).

Material authoring
Tworzenie tekstur


Cyfrowe malowanie obiektów
Teksturowanie modeli

Po przygotowaniu biblioteki materiałów, powierzchni i kolorów przychodzi czas na “ubranie” modelu w te materiały. Nanoszenie tekstur jest pracochłonnym procesem, który wymaga dodatkowo przygotowania tzw. map UV pozwalających na dokładne dopasowanie dwuwymiarowych obrazów do trójwymiarowej siatki modelu.

Modele ze zdjęć
Fotogrametria

Fotogrametria ułatwia przeniesienie do świata 3D nawet niezwykle skomplikowanych obiektów, które w przypadku klasycznego modelowania wymagałyby ogromnych nakładów zarówno czasu jak i pracy.

Graficzna obróbka renderów
Post processing

Zależnie od potrzeb post-processing można również wykorzystać do dodania renderowi efektu “wow”.