Grafika 3D

Potrzebujesz wizualizacji produktowych, architektury lub wnętrz?
Tworzysz grę komputerową i szukasz grafika 3D?
Chętnie Ci pomogę!

Zakres umiejętności

Poznaj moje kompetencje w dziedzinie grafiki 3D

Modelowanie 3D

Ukończyłem dziesiątki kursów w dziedzinie modelowania zarówno „high-poly” jak i „low-poly”, dzięki czemu jestem w stanie przygotować  siatkę modelu 3D idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb.

Teksturowanie

Czysty model 3D nie prezentuje się tak okazale jak model z nałożonymi teksturami.
Korzystając z wiodącego w branży oprogramowania zapewniam, że Twoje modele po nałożeniu tekstur będą wyglądać świetnie i na klasycznych renderach i podczas prezentacji modelu w czasie rzeczywistym.

Rendering

Posiadając gotowe modele 3D z nałożonymi teksturami można zająć się ich cyfrowym oświetleniem i przygotowaniem do końcowego renderingu w wysokiej rozdzielczości. Dzięki temu Twoje produkty i assety 3D będą przedstawione w najlepszy możliwy sposób .

Digital Sculpting

Oferuję również usługi w zakresie cyfrowego rzeźbienia w programie ZBrush.
To metoda zaczerpnięta z klasycznego rzeźbienia jak i modelowania w glinie, dająca jeszcze lepsze rezultaty w przypadku wykonywania modeli o bardziej organicznej charakterystyce.

Fotogrametria

Gdy brakuje czasu na cały proces tworzenia assetów 3D lub gdy rzeczywiste odwzorowanie modelu ma najwyższy priorytet – z pomogą przychodzi fotogrametria. Dokładnie obfotografowany obiekt można przy pomocy odpowiedniego oprogramowania zmienić w gotowy model 3D!

Remeshing & Texture baking

Remeshing to zmiana dokładnej, gęstej siatki modelu 3D na uproszczoną wersję tego modelu. Remeshing idzie w parze z tzw. “wypiekaniem tekstur”, które z kolei ma zapewnić jak najwierniejsze odwzorowanie wyglądu pierwotnego modelu pomimo obniżenia gęstości siatki.

Oprogramowanie produkcyjne

Korzystam z wiodących programów do tworzenia grafiki 3D

Modelowanie 3D

Grafika 3D otacza nas na każdym kroku. Zapewnia znacznie większe możliwości niż fotografia czy klasyczna grafika komputerowa, od możliwości swobodnego manipulowania cyfrowymi obiektami, po rendery w niesamowicie wysokich rozdzielczościach.

Tworzenie tekstur

Pakiet profesjonalnego oprogramowania (Substance Designer, ZBrush, Agisoft Metashape) pozwala mi tworzyć tekstury zarówno proceduralne jak i oparte na modelach Hi-Poly czy fotogrametrii.

Digital sculpting

ZBrush zapewnia nieograniczoną swobodę tworzenia modeli 3D metodą organicznego rzeźbienia. Idealnie nadaje się do tworzenia różnego rodzaju postaci czy stworzeń, lecz równie dobrze sprawdza się przy modelach tzw. “hard-surface” (czyli stworzonych z elementów mechanicznych/twardych powierzchni).

Fotogrametria

Fotogrametria ułatwia przeniesienie do świata 3D nawet skomplikowanych obiektów, które w przypadku klasycznego modelowania wymagałyby ogromnych nakładów zarówno czasu jak i pracy.

Post-processing

Post-processing umożliwia uzyskanie jeszcze bardziej imponujących efektów. Dzięki niemu końcowy render obiektów 3D może wyglądać zupełnie jak zdjęcie rzeczywistych przedmiotów. Zależnie od potrzeb post-processing można również wykorzystać do dodania renderowi efektu “wow”.

Kontakt

Potrzebujesz grafika z umiejętnościami w zakresie CG 3D? Zachęcam do kontaktu