Michał Mularczyk
3D Artist # 3D Generalist
Poznaj moje kompetencje w dziedzinie grafiki 3D
Modelowanie 3D
Po dziesiątkach kursów w dziedzinie modelowania zarówno „high-poly” jak i „low-poly” jestem w stanie przygotować siatkę modelu 3D idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb.
Cyfrowe rzeźbienie
Oferuję również usługi w zakresie cyfrowego rzeźbienia w programie ZBrush, który pozwala na pracę z milionami punktów w przestrzeni 3D. Dzięki temu można osiągnąć jeszcze lepsze efekty podczas tworzenia modeli o organicznej charakterystyce.
Fotogrametria
Kiedy brakuje czasu na cały proces tworzenia assetów 3D lub gdy rzeczywiste odwzorowanie modelu ma najwyższy priorytet – z pomogą przychodzi fotogrametria. Dzięki niej dokładnie obfotografowany obiekt można przenieść prosto do przestrzeni 3D.
Teksturowanie
Korzystając z wiodącego oprogramowania mogę sprawić, że Twoje modele po nałożeniu tekstur będą wyglądać świetnie i na klasycznych renderach i podczas prezentacji modelu w czasie rzeczywistym.
Renderowanie
Dzięki odpowiedniemu oświetleniu i przygotowaniu sceny Twoje produkty i assety 3D będą zaprezentowane w najlepszy możliwy sposób.
Retopologia
Retopologia to zmiana dokładnej, gęstej siatki modelu 3D na jej lekką, prostszą w edycji wersję. Dzięki technice „wypiekania tekstur” ta lżejsza wersja wciąż będzie wizualnie odwzorowywać wygląd pierwotnego modelu.
Zakres
Zakres usług Grafiki CG 3D
Poznaj obszary pracy w grafice 3D
Start od podstaw
Modelowanie 3D
Grafika 3D otacza nas na każdym kroku. Zapewnia znacznie większe możliwości niż fotografia czy klasyczna grafika komputerowa, od możliwości swobodnego manipulowania cyfrowymi obiektami, po rendery w niesamowicie wysokich rozdzielczościach. Ale to wszystko zacząć się musi od samego początku – czyli od prostych figur geometrycznych, z których po czasie powstają pożądane kształty.
Digital sculpting
Cyfrowe rzeźbienie
Program ZBrush jest potężnym narzędziem do tworzenia modeli 3D metodą organicznego rzeźbienia. Idealnie nadaje się do modelowania różnego rodzaju postaci czy stworzeń, lecz równie dobrze sprawdza się przy wykańczaniu modeli tzw. “hard-surface” (czyli stworzonych z elementów mechanicznych/twardych powierzchni).
Material authoring
Tworzenie tekstur
Pakiet profesjonalnego oprogramowania (Substance Designer, ZBrush, Agisoft Metashape, Photoshop) pozwala mi tworzyć tekstury zarówno proceduralne jak i oparte na modelach Hi-Poly czy fotogrametrii.
Cyfrowe malowanie obiektów
Teksturowanie modeli
Po przygotowaniu biblioteki materiałów, powierzchni i kolorów przychodzi czas na “ubranie” modelu w te materiały. Nanoszenie tekstur jest pracochłonnym procesem, który wymaga dodatkowo przygotowania tzw. map UV pozwalających na dokładne dopasowanie dwuwymiarowych obrazów do trójwymiarowej siatki modelu.
Modele ze zdjęć
Fotogrametria
Fotogrametria ułatwia przeniesienie do świata 3D nawet niezwykle skomplikowanych obiektów, które w przypadku klasycznego modelowania wymagałyby ogromnych nakładów zarówno czasu jak i pracy.
Graficzna obróbka renderów
Post Processing
Post-processing umożliwia uzyskanie jeszcze bardziej imponujących efektów. Dzięki niemu końcowy render obiektów 3D może wyglądać zupełnie jak zdjęcie rzeczywistych przedmiotów.
Zależnie od potrzeb post-processing można również wykorzystać do dodania renderowi efektu “wow”.
Zakres
Zakres usług Grafiki CG 3D
Poznaj obszary pracy w grafice 3D
Start od podstaw
Modelowanie 3D
Grafika 3D otacza nas na każdym kroku. Zapewnia znacznie większe możliwości niż fotografia czy klasyczna grafika komputerowa, od możliwości swobodnego manipulowania cyfrowymi obiektami, po rendery w niesamowicie wysokich rozdzielczościach. Ale to wszystko zacząć się musi od samego początku – czyli od prostych figur geometrycznych, z których po czasie powstają pożądane kształty.
Digital sculpting
Cyfrowe rzeźbienie
Program ZBrush jest potężnym narzędziem do tworzenia modeli 3D metodą organicznego rzeźbienia. Idealnie nadaje się do modelowania różnego rodzaju postaci czy stworzeń, lecz równie dobrze sprawdza się przy wykańczaniu modeli tzw. “hard-surface” (czyli stworzonych z elementów mechanicznych/twardych powierzchni).
Material authoring
Tworzenie tekstur
Pakiet profesjonalnego oprogramowania (Substance Designer, ZBrush, Agisoft Metashape, Photoshop) pozwala mi tworzyć tekstury zarówno proceduralne jak i oparte na modelach Hi-Poly czy fotogrametrii.
Cyfrowe malowanie obiektów
Teksturowanie modeli
Po przygotowaniu biblioteki materiałów, powierzchni i kolorów przychodzi czas na “ubranie” modelu w te materiały. Nanoszenie tekstur jest pracochłonnym procesem, który wymaga dodatkowo przygotowania tzw. map UV pozwalających na dokładne dopasowanie dwuwymiarowych obrazów do trójwymiarowej siatki modelu.
Modele ze zdjęć
Fotogrametria
Fotogrametria ułatwia przeniesienie do świata 3D nawet niezwykle skomplikowanych obiektów, które w przypadku klasycznego modelowania wymagałyby ogromnych nakładów zarówno czasu jak i pracy.
Graficzna obróbka renderów
Post Processing
Post-processing umożliwia uzyskanie jeszcze bardziej imponujących efektów. Dzięki niemu końcowy render obiektów 3D może wyglądać zupełnie jak zdjęcie rzeczywistych przedmiotów.
Zależnie od potrzeb post-processing można również wykorzystać do dodania renderowi efektu “wow”.
Oprogramowanie produkcyjne
Korzystam z wiodących programów do tworzenia grafiki 3D
Oferta specjalna
Oferty dedykowane
Poznaj oferty z obszaru grafiki 3D przeznaczone dla konkretnych branż